Garancie

Naši zákazníci môžu využívať nasledujúce záruky netOptika.sk.

  • Originálne výrobky - Ponúkame 100% originálne výrobky. Sme oficiálnymi predajcami väčšiny predávaných značiek. (Záruka originálneho výrobku)
  • Záruka ceny - snažíme sa ponúkať najvýhodnejšie ceny našich produktov v Spojenom kráľovstve. (100% záruka ceny)
  • Záruka vrátenia tovaru - na kontaktné šošovky, roztoky a očné kvapky poskytujeme plnú 30-dňová záruku bez otázok. Slnečné okuliare a okuliare môžete vrátiť do 14 dní odo dňa, keď ste dostali zakúpený tovar (Záruka vrátenia tovaru)

1. Záruka na pôvodný výrobok

Značkové výrobky, ktoré ponúkame, sú 100 % originálne od najväčších svetových výrobcov kontaktných šošoviek, optických rámov a slnečných okuliarov. Výrobcovia sú renomované spoločnosti zo západnej Európy a USA s dlhoročnými skúsenosťami a rozsiahlym výskumom v tejto oblasti.

Výrobky sa zasielajú v továrensky uzavretom obale s priloženou brožúrou. Dodávame len výrobky, ktoré sú uvedené na trh výrobcami vo viacerých krajinách sveta, t. j. vyskúšané, testované a osvedčené výrobky.

Kvalita výrobkov je garantovaná výrobcom. Sme oficiálnymi predajcami väčšiny predávaných značiek a poskytujeme 100 % záruku vrátenia peňazí za pravosť výrobkov.

2. 100% záruka ceny

Snažíme sa ponúkať najdostupnejšie ceny našich produktov na Slovensku a neustále aktualizujeme naše ceny tak, aby odrážali možné najnižšie ceny na trhu alebo naše očakávania. Ak by ste zistili, že výrobky, ktoré si chcete u nás kúpiť, sú na niektorej zo slovenských webových stránok lacnejšie, kontaktujte nás a my vám pripíšeme 100 % rozdielu v cene. (Tým sa zabezpečí, že automaticky zostaneme najlacnejšou možnosťou. Ďakujeme, že pre nás sledujete trh!)

Táto záruka sa vzťahuje len na šošovky, roztoky, očné kvapky, rámy, slnečné okuliare dostupné na našej webovej stránke, ktoré je možné zakúpiť v slovenskej optike alebo na webovej stránke za cenu nižšiu ako je naša cena pred nákupom. Napíšte nám na e-mailovú adresu info@netoptika.sk a uveďte, o aké produkty máte záujem, odkaz na konkurenciu a my vám zašleme kód kupónu, ktorý môžete použiť pri objednávke.

Ako môžu byť naše výrobky také lacné? V skutočnosti sú lacné kontaktné šošovky, spotrebný materiál, rámy, slnečné okuliare. Jednoducho povedané, dlhé roky ste platili príliš veľa, len aby ste pokryli vysoké náklady vášho starého predajcu. Systematicky sme oškrabali väčšinu našich prevádzkových nákladov prostredníctvom automatizácie, prepracovania procesov a obrovského objemu nákupov, aby sme vám mohli ponúknuť najnižšie možné ceny. Veríme, že takáto efektivita je budúcnosťou maloobchodného predaja očnej starostlivosti.

Ako môžete využiť 100 % záruku ceny: Ak do týždňa po odoslaní objednávky u nás nájdete ten istý výrobok (výrobky) na inej webovej stránke na Slovensku, ktorá je skladom a má nižšiu cenu ako naša, môžete poslať e-mail na adresu info@netoptika.sk s číslom vašej objednávky a URL adresou webovej stránky, na ktorej ste našli nižšiu cenu.

Webové stránky musia fungovať na Slovensku, musia byť riadne funkčné a cena musí byť taká, aká sa zobrazí priamo na webovej stránke, a nie prostredníctvom služby Google Shopping alebo iného porovnávača cien.

V uvedenom prípade vám po posúdení informácií, ktoré ste nám poskytli, ponúkneme kód kupónu na rozdiel v cene, ktorý môžete použiť pri ďalšej objednávke. Výška kupónového kódu bude predstavovať rozdiel medzi cenou, ktorú ste zistili a poslali nám vyššie uvedeným spôsobom, mínus suma, ktorú ste zaplatili za výrobok v našom obchode.

Spoločnosť netOptika si vyhradzuje právo rozhodnúť o rozdiele a platnosti vrátenia peňazí.

Ďalšie podmienky, ktoré sa uplatňujú

  • Zákazník môže využiť cenovú záruku maximálne 3-krát ročne na nákup kontaktných šošoviek, roztokov, očných kvapiek, a to v rámci limitu osobnej spotreby.
  • V prípade slnečných a okuliarových okuliarov môže cenovú záruku využiť maximálne 1-krát ročne.

Ak chcete požiadať o kód kupónu, pošlite e-mail na adresu info@netoptika.sk a priložte nasledujúce informácie:

  • údaje o príslušnom výrobku (výrobkoch): značka, typ, balenie, parametre;
  • odkaz na výrobok, pri ktorom ste našli nižšiu cenu;
  • ID vašej objednávky u nás

3. Záruka vrátenia tovaru

V prípade kontaktných šošoviek, roztokov a očných kvapiek poskytujeme všetkým našim zákazníkom plnú 30-dňová záruku bez otázok. Aby bolo možné vrátiť peniaze, vrátený tovar musí byť neotvorený, nepoužitý, obal musí byť nepoškodený a mala by v ňom zostať dostatočná doba použiteľnosti.

Právo na odstúpenie od zmluvy, vrátenie peňazí a výmenu sa nevzťahuje na dodávku výrobkov, ktoré nie sú vhodné na vrátenie z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ich po dodaní rozpečatíte, alebo ktoré sú po dodaní neoddeliteľne zmiešané s inými výrobkami; a na dodávku tovaru, ktorý sa môže rýchlo znehodnotiť alebo ktorého doba spotreby sa rýchlo skončí. Za prijateľnú zostávajúcu dobu trvanlivosti považujeme 6 mesiacov alebo viac (pokiaľ sme vám zaslali tovar s minimálne 12-mesačnou dobou trvanlivosti).

Vrátenie tovaru je na vaše náklady. Ak vraciate celú objednávku, vrátime vám pôvodné náklady, ktoré ste zaplatili za tovar, ako aj poštovné. Ak vraciate len niektoré, ale nie všetky položky z objednávky, potom vám vrátime náklady zaplatené za príslušné položky.

Vrátenie peňazí iniciujeme do 2 - 3 pracovných dní alebo skôr prostredníctvom rovnakého platobného prostriedku, aký ste použili pri pôvodnej transakcii, pokiaľ ste sa výslovne nedohodli inak. V každom prípade vám v dôsledku takéhoto vrátenia nevzniknú žiadne poplatky. Vrátenie peňazí môžeme zadržať, kým nedostaneme tovar späť alebo kým nám nepredložíte dôkaz o odoslaní tovaru späť, podľa toho, čo nastane skôr.

V prípade slnečných okuliarov a okuliarov ich môžete vrátiť do 14 dní odo dňa, keď ste dostali zakúpený tovar (alebo poslednú zásielku, ak ide o tovar alebo viac kusov dodaných samostatne).

O svojom rozhodnutí zrušiť objednávku nás musíte informovať. Svoju žiadosť môžete podať podľa pokynov a formulárov, ktoré sú k dispozícii na našej webovej stránke, alebo nás môžete kontaktovať e-mailom. Na dodržanie lehoty na zrušenie objednávky stačí, ak svoje oznámenie odošlete pred uplynutím 14-dňovej lehoty na zrušenie objednávky a tovar nám zašlete do 5 pracovných dní od tohto dátumu.