Storná objednávok a reklamácie

Informácie o zrušení, výmene a vrátení online objednávky
Nižšie uvádzame súhrn informácií o vrátení a náhrade peňazí za produkty zakúpené online na našej webovej stránke.
POZOR! Vrátenie peňazí alebo výmena online objednávok sa môže uskutočniť len prostredníctvom pošty/kuriéra. Vrátený alebo vymenený tovar nie je možné vrátiť osobne v našom sklade.

1. Zrušenie objednávky pred jej odoslaním:
Máte možnosť zrušiť svoju objednávku pred odoslaním. Objednávku môžete zrušiť ešte pred tým, ako objednávka opustí náš sklad. Ak si želáte zrušiť objednávku, informujte nás o tom čo najskôr, aby sa vaša zásielka nedostala ku kuriérovi. Ak je vaša zásielka už u kuriéra, je možné, že vašu objednávku nebudeme môcť zrušiť a budete ju musieť od kuriéra odmietnuť.
Ak ste za objednávku zaplatili online, po zrušení objednávky vám budú peniaze vrátené na tú istú kreditnú kartu alebo e-mailovú adresu PayPal, z ktorej ste za objednávku pôvodne zaplatili. Príležitostne sa môže stať, že logistické problémy zabránia zrušeniu objednávky, ale budeme vás o tom okamžite informovať

2. Vrátenie peňazí, záruka výmeny
Kontaktné šošovky a súvisiace produkty (prípravky na starostlivosť, očné kvapky) môžete vrátiť a žiadať o vrátenie peňazí alebo výmenu do 30 kalendárnych dní od prijatia objednávky. Vrátiť možno len neotvorené, nepoužité a neporušené balenie. V prípade výrobkov s dátumom spotreby nesmie byť dátum spotreby kratší ako 6 mesiacov. Balenie musí obsahovať faktúru preukazujúcu, že výrobok bol objednaný v internetovom obchode netOptika.sk.
V prípade rámov, šošoviek a slnečných okuliarov nám ich môžete vrátiť a žiadať o vrátenie peňazí alebo výmenu do 14 dní od doručenia zásielky. Tovar môžeme prijať späť len v neporušenom obale. Balenie musí obsahovať faktúru potvrdzujúcu, že výrobok bol objednaný z internetového obchodu netOptika.sk.
Je dôležité si uvedomiť, že na vrátenie sú oprávnené len neotvorené (v prípade okuliarov a slnečných okuliarov je možné otvoriť škatuľu na vyskúšanie výrobku, ale v prípade vrátenia musia byť v stave vhodnom na ďalší predaj), neoznačené, nepoužité výrobky, s odstránenými všetkými poštovými značkami, v neporušenom obale. Dôvod vrátenia výrobku nemusíte uvádzať.
Vrátenie peňazí sa vo všetkých prípadoch uskutoční až po tom, ako tovar, ktorý sa má vrátiť, dorazí na uvedenú adresu a bude spĺňať podmienky vrátenia. Vrátime vám cenu, ktorú ste za vrátený tovar zaplatili. Proces vrátenia peňazí sa začne do 5 pracovných dní od prijatia vráteného tovaru alebo skôr. Ak ste za objednávku zaplatili online, vrátenie peňazí vám zašleme na rovnakú kreditnú kartu alebo e-mail PayPal, z ktorého ste pôvodne zaplatili za objednávku. Vrátenie peňazí vám zvyčajne príde na účet do 10 pracovných dní. V závislosti od vašej banky to môže trvať dlhšie. V prípade, že zrušená suma nebude pripísaná na váš účet do 3 týždňov, obráťte sa na banku majiteľa účtu, kde môžete začať reklamačné konanie, aby bola suma pripísaná čo najskôr.
V prípade výmeny, ak si vyberiete lacnejší výrobok, rozdiel vám bude vrátený. Proces vrátenia peňazí sa začne do 5 pracovných dní od prijatia vrátenia alebo skôr. Ak ste za objednávku zaplatili online, vrátenie peňazí vám zašleme na rovnakú kreditnú kartu alebo e-mail PayPal, z ktorého ste pôvodne zaplatili za objednávku. Vrátenie peňazí vám zvyčajne príde na účet do 10 pracovných dní. V závislosti od vašej banky to môže trvať dlhšie. V prípade, že zrušená suma nebude pripísaná na váš účet do 3 týždňov, obráťte sa na banku majiteľa účtu, kde môžete začať reklamačné konanie, aby bola suma pripísaná čo najskôr.
Ak ste si vybrali drahší produkt, rozdiel môžete vyrovnať pomocou platobného odkazu, online, ako pri bežnej transakcii kartou.

Adresa na vrátenie tovaru

Upozorňujeme, že zásielku musíte poslať poštou alebo kuriérom na túto adresu. Zásielku určenú na vrátenie vložte do pevnej kartónovej škatule, aby sa jej vnútro počas spätnej prepravy nijako nepoškodilo. Na zadnej strane všetkých vrátených balíkov uveďte svoju adresu (adresu odosielateľa). V najhoršom prípade sa tak zabezpečí, že sa zásielka nestratí. Všetky náklady na spätnú prepravu znášate vy.
Vrátený alebo náhradný tovar nie je možné vrátiť osobne v našich optikách alebo v našom sklade. Zásielku neposielajte na dobierku - peniaze vám vrátime rovnakým spôsobom, akým ste pôvodne zaplatili za tovar. Po prijatí vášho tovaru vás budeme okamžite kontaktovať a zrealizujeme buď výmenu, alebo vrátenie peňazí, ktoré ste chceli.

Naša adresa:
Ungarn

1132 Budapešť

Visegradi u 11